932 262 392 | Urgencias 24h · 933 298 150

Consells d’estiu

Planifica les vacances amb la teva mascota!

L’arribada de la calor suposa alguns trastorns per als animals de companyia. Les elevades temperatures aviven l’acció dels paràsits i cal prendre mesures per protegir al teu company sense assumir riscos. Més encara, si et proposes viatjar amb la teva mascota.

A la nostra clínica veterinària de l’Eixample de Barcelona t’ajudem a posar tot a punt perquè puguis gaudir d’unes vacances tranquil·les amb la teva mascota. Quan es tracta de la seva salut, no assumeixis riscos.

pastor aleman en la playa

Tingues a punt aquests productes i serveis per viatjar amb la teva mascota aquest estiu:

Antiparàsits

• Collar
  • Pipetes o pastilles per paràsits externs
  • Pastilles paràsits interns

Identificació

• Placa
  • Microxip
  • Passaport

Tractaments pel mareig

Vacunes

• Ràbia, Tetravalent, leishmània canina, tos de les gosseres
  • Trivalent felina, Leucèmia felina

Tot a punt per l’estiu amb la teva mascota

Viatjar amb la teva mascota requereix d’alguns preparatius abans de posar-vos en marxa. Vagis on vagis porta amb tu la cartilla de vacunació del teu fidel amic amb la vacuna de la ràbia al dia, ja que en altres comunitats autònomes és obligatòria. La vacuna de la tos de les gosseres també s’aconsella si has de deixar el teu gos en una residència, ja que és altament contagiosa i és molt comú trobar brots en refugis, residències canines i protectores d’animals, on conviuen molts d’ells en un mateix espai. La identificació de la teva mascota amb microxip també és necessària, has de posar-lo si és un cadell. A més és un aspecte encara més important en vacances perquè és quan se solen donar més casos de pèrdua o robatori. I si el vostre destí està fora d’Espanya porta el passaport de la teva mascota ja que és obligatori.

perro y gato tumbados en la hierba

La prevenció és clau també a l’estiu

En els mesos de calor abunden molts dels insectes que transmeten malalties parasitàries. Pensa amb antelació per protegir a la teva mascota de paràsits com les paparres i les puces, i d’infeccions tan serioses com la leishmaniosi, la dirofilària o l’ehrlíquia.

Protegeix a la teva mascota de la calor

Saps que l’excessiu calor pot fer passar una mala estona al teu animal? Fes que sempre estigui hidratat i mulla’l freqüentment sobre el cap i el tronc per refrescar. Tampoc feu activitats físiques a l’exterior quan les temperatures són massa elevades i procura que mengi a les hores menys càlides. Així evitaràs que tingui un possible cop de calor que li podria ocasionar problemes de salut.

A Veteros Clínica Veterinària del carrer Aragó de Barcelona t’ajudem a preparar les vacances amb la teva mascota, perquè siguin tranquil·les i sense riscos.

Bon estiu!