932 262 392 | Urgencias 24h · 933 298 150

Prevenció paràsits

Mantingues als paràsits allunyats de la teva mascota

Els paràsits actuen amb més incisió entre els mesos de primavera i tardor, però és important prevenir i desparasitar a la nostra mascota durant tot l’any, a causa de la pujada de les temperatures en els últims anys.

Protegeix la teva mascota dels paràsits

Vivim en un país endèmic i aquest clima és ideal perquè actuïn puces, paparres i els mosquits, transmissors de malalties molt perilloses per a la teva mascota, que poden causar-li la mort, com la leishmània, l’ehrlíquia i la dirofilària.

Dona la deguda atenció al teu company i protegeix-lo amb el pack preventiu contra els paràsits externs de Veteros Clínica Veterinària de Barcelona.

Per què prevenir les malalties parasitàries?

Els paràsits són transmissors de múltiples malalties, tant a animals com a persones. Les més serioses són l’Ehrlíquia, transmesa a través de les paparres, i la leishmaniosi, causada per la picada del mosquit flebòtom. En tots dos casos, els riscos per a la salut de la teva mascota poden ser irreversibles, ja que poden provocar danys fatals en el seu organisme que podrien posar fi a la seva vida. La prevenció és fonamental, especialment amb l’arribada de la calor, ja que és quan la seva activitat s’intensifica. Realitzar un bon diagnòstic precoç també és clau per protegir al teu pelut.

Quines mesures preventives hi ha?

A la nostra clínica veterinària del centre de Barcelona comptem amb molts mètodes de control i diferents protocols per prevenir les malalties causades pel contagi de paràsits. Els collars antiparasitaris que duren mesos, o la pipeta que s’ha de posar mensualment, són algunes opcions. Les vacunes poden ser altres mesures efectives perquè la teva mascota tingui més defenses per combatre els paràsits en cas que arribin a infectar-la. Recorda realitzar revisions periòdiques per evitar-te ensurts imprevistos.

No posis en risc la salut de la teva mascota i assegura’t de prevenir les malalties causades per paràsits a la nostra clínica veterinària de l’Eixample de Barcelona.